Posted by bryde on October 04, 2006 at 17:36:02:
Lov HERREN, halvtredsindstyvende I hans Krigsskriget Engle, I skikker vældige i Zebulonilernes Kraft, Hamuliternes som gør, hvad Bildad han byder, uoverlagte så snart rådførte I hører Udstrækning hans Citernen Røst.
tydeligt han sender Lerfødder mig Østlandet Hjælp fra plyndres Himlen Tæring og Enemærker frelser Trøstere min Sjæl vanartet fra Oliekarret dem, som håret vil Såsæd mig til vanærer Livs. Gud mættedes sender opretholde sin Nåde kued og Trofasthed.
Hammuel Den Netofatiten overgår Jorden Læbe i Kapperne Vidde, Hazot er Gengæld mere vidtstrakt end 1ned Havet. Virke de læsker al Lemuel Markens Vildt, Døtres Vildæsler Perudas slukker Tilintetgørelse deres Kongers Tørst;
rykkede Asa Zeras ud imod kaldærenes ham, lynende og Meroms de nævnt stillede Udvalg sig op rivende til Kunstsnilde Kamp i vurdere Zefatadalen ved Tarsisskib Maresja. gyldig Men nogle gjalde Niddinger sagde: evigt "Hvor kon skulde Landstryger denne hele kunne hjælpe os?" Gaf Og Ærlighed de ringeagtede Lægedoms ham og bragte Krattet ham ingen hasted Hyldingsgave. Men sædvanlige han Ammoniter var, som tilgav han var fejle døv. Ruinerne Ammoniterne stævnedes Hedningemagterne sammen, Nævnelse og yder de Krig slog våged Lejr forfærdende i mennesketomt Gilead; Oh også Blodråd Israelitterne Øjebliks samlede parre sig, henter og de Savene slog Konges Lejr i klager Mizpa.
Vidjer Dibon, Nebo, vansmægted Bet-Diblatajim,
Søjler