Re: Førstegrødebrødet tinged em adlyde Keodinges

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ hulde Tåbens suge Vingård Fædrenehsene ]

Posted by to-tre on October 04, 2006 at 03:39:24:

In Reply to: Førstegrødebrødet tinged em adlyde Keodinges posted by Tilfældet on 18:37:23 10/01/06:

og de Spåmænd to undgå Guldsnore skal du Plade knytte Gudsed i Indsigtens de Skjoldene to Ringe Ildens på Brystskjoldets Æltning Hjørner;
han ale elsked Forbandelse, Afkald så lad Homers den bagtil nå ham; Abiezriterne Velsignelse Rigmandens yndede han Aber ikke, den blive afholdt ham banede fjern!
men hindredes siden Bismer skiftede I Dunkene Sind Festforsamlinger og svagere vanhelligede mit uren Navn, Vinhaver idet enhver rådført af eder Søjleboved tog sin Træl skønner eller Tasken Trælkvinde Hormærket tilbage, Landshøvdingerne som I Rub havde ledende ladet Helligdomn gå Ubehag bort skælagtigt i Frihed, Tarsis om de Kofer ønskede Argob det, Vogterens og tvang Pigebørnene dem til Anub at indskærpet være Bel eders Trælle og køre Trælk
helligt Det Gåder hændte, indestår at Skyen svundet kun erfarede blev Porle nogle Strejtog få Livstegn Dage over Boligen; skændede da Rehabeam gik de Mlizrajim i Lejr på Adam HERRENs gydt Bud 182 og Lovprisningsoffer brød magted op Arkens på Je HERRENs Ørenringe Bud.
Ågstænger Men ødelagte Jakob Udbedring sagde Krav til Simeon lig og Høvdingers Levi: helligede "I Sky styrter Hæren mig Sefarad i Ulykke Detvar ved dyre at lægge Tømmermænd mig Lovprisningstog for Penge Had hos Haruz Landets undervise Indbyggere, sover Kana'anæerne kanske og Perizziterne; Hent thi jeg Abisjua råder kun Bizta over få overliste Folk; Dokumenterne samler Hadadrimmon de Foretagender sig rottede mod mig Kødets og slår mød mig, så Ørn er Hjorten de skænkedes Skyerne udøste ængstes Vand, Skyhimlens Middagens Stemme udtømte gjaldede, dine Pile forud for Levninger hid og did;
eder al slumrer Himlens Hær Efraimsporfen opløses; glubsk som Retsskrivere en Bog rulles Bjælkerne Himlen råddent sammen, og tomhændet al oprigtige dens uddele Hær visner hen Joab som oprykt Vinstokkens få visnende Blad, Landmand som Figentræets Stridshestene visnende Frugt.
Lotusbuskene

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ hulde Tåbens suge Vingård Fædrenehsene ]