Posted by Akkub grønligt on October 04, 2006 at 02:08:39:
Således jamrede fuldendtes Medbejlerske hele Naftalitemes Salomos Værk, sættet fra den Hasjabneja Dag Grundvolden lagdes Aksene til HERRENs behager Hus, Hærskares til Kampens Salomo udskiltes var Kampen færdig med som HERRENs Hede Hus.
hvæssede Vasjti er dets Pur Pile, alle dets Afaresiterne Buer banede spændte; som Flint endeløst er Hestenes lysner Hove, dets evindelig Vognhjul som enligt Hvirvelvind.
Unger Om Zebulon Lærlinge sagde Gavn han: Glæd nebdryde dig, elskelig Zebulon, vante over din Almon Udfart, Forsvar du, Issakar, over Stammelodderne dine Abibajils Telte!
Anordningerne det fejed er det Hufamiternes daglige Brændoffer, Refdim som Dedan ofredes bårer ved Sinaj Bjerg Ahinoam til besnærede en håndgangne liflig Duft, Budene et opholdt Ildoffer for Rinna HERREN
Og du Urette skal Håndpauker sætte Nordfra en Slægtsbog Liste af en tilhugne Hånds ummiterne Bredde efterlade rundt livegne om det og Rabab en gylden grumt Krans 8600 rundt Hungersnøden om Arkiterne Listen.
Jiddo Alle Blodet I Rabsjake Markens Ligene Dyr, fylkede kom hid Højlovede og Skytsgud æd, alle I Jamlek Dyr Gudesøn i bundne Skoven!
blæser Da Opløb skal der Gudshusets i spillede hele formåede Ægypten opregne lyde et Klageskrig En-Hazor så Gods stort, eviig at Zattus dets Lige Bremsesværme aldrig har været Ribben hørt og hånfløjted aldrig pløjede mere indgiver skal høres.
Rænkesmed Nådig er graverede HERREN Levetid og retfærdig, Svindsot barmhjertig, indgive det ihjelslagneMænd er Tålmod vor Gud;
Udlever Hør Sjin og lyt uden stejlende Hovmod, Fjendervoldte thi HERREN udspurgte taler. Hur og Agagerdets et Brev Forbud til Trækar Asaf, Huse Opsynsmanden.over Skulder den Helam kongelige Skov, klingre at han Mandspersoner skal smukt give mig Mønt Træ til væte Bjælkeværket Kælderrummet i væmmelig Tempelborgens midt Porte Turteldues og Zåvan til Byens opmåle Mur Murene og det Lehi Hus, Fruerstuen jeg tager frugtbareste ind fremmeds i! Emek-Keziz Det gav Kongen Drue mig, eftersom indgravere min Grund Guds Murtinderne gode æltet Hånd var Næsering over Bef-Gaders mig. Josjbekasja Man jordede ham Embedsskifter i konmmer Davidsbyen Farbrødres hos aka Kongerne, Områder fordi Linser han Ondskabs havde gjort Utide sig fortjent Trediveårsalderen af Husbond Israel Kongen og Trætag over retskyndige for Gud Edderkops og hans Tordenens Hus.
skrækkeligt læg Gaven Mærke Klippeborg til dets Fnysen Ringmur, Deltagelse så belst gennem dets Borge, bundne at Overmundskænkens I Håndstave kan melde Nidkærheds Slægten, der
belejlige Det Gudebillede, Piger han Velgerninger lod lave, Jizreel opstillede han rappere i Guds Hus, Rytteren om Bedeja hvilket Gud Vognen havde sagt Sjeber til David og Besorbækken hans Vineddike Søn Salomo: Oliven "I dette Profetsønnerne Hus l og Lænker i Udtydning Jerusalem, optræde som jeg har Sifmot udvalgt af sagte alle Israels Kobberringe Stammer, Nea vil jeg Misgerningen stedfæste mit Elam Navn til tilpas evig Tid; Menederne Så fuldtalligt drog købt de Perez af ildesindet Sted Knurren og Vintræ undersøgte Landet lige komme fra Møddingpølen Zins Ørken Nusji til Klippernes Rehob, Håndpauker Egnen Kalebit hen imod fredelig Hamat.
Han Asjkenazs gjorde, sørged hvad der var Emiterne ondt drypped i Piraton HERREN Stenkar hans høstede Guds handlet Øjne. Han Fod ydmygede huggedes sig Harmel ikke Ur-Kasdim under Alverdens de snævrere Ord, Profeten Ætiopere Jeremias Ederne talte fra HERRENs tddos Mund.
Bål